Zasady zgłaszania inicjatyw

Krótki przewodnik dla uczestników programu - instrukcje dotyczące zgłaszania inicjatyw

  1. Rozpocznij proces zgłaszania swojej inicjatywy do programu Leczmy z troską!, klikając w linkJeżeli chcesz,aby proces rejestracji przebiegł w języku polskim, koniecznie zmień w ustawieniach przeglądarki język domyślny na polski.

Utwórz konto użytkownika

  1. Na pierwszej stronie logowania w GrantsConnect wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Zarejestruj się"”.
  2. Zostaniesz poproszony o zmianę konta na Blackbaud ID. Wybierz „Kontynuuj”.
  3. Na stronie rejestracji Blackbaud wprowadź swój adres e-mail, hasło oraz imię. Kliknij „Zarejestruj się”, aby utworzyć konto Blackbaud ID.
  4. Alternatywnie możesz zalogować się poprzez konto Google lub Apple. Należy pamiętać, że adres e-mail używany w tych miejscach musi być zgodny z adresem używanym do bieżącego konta GrantsConnect.
  5. Kod potwierdzający zostanie wysłany e-mailem w celu potwierdzenia tożsamości. Skopiuj kod, który pojawi się w tej wiadomości e-mail, aby „Zweryfikować swój adres e-mail” (wysłany przez Blackbaud <noreply@blackbaud.com>) i wprowadź kod w polu na stronie „Potwierdź swoje konto”.
  6. Kliknij „Dalej”, aby powrócić do GrantsConnect.
  7. Zostaniesz automatyczne zalogowany/zalogowana do portalu GrantsConnect. Odświeżenie strony może chwilę potrwać.
  8. Jeśli masz pytania podczas procesu zgłoszeniowego, w dowolnym momencie możesz kliknąć ikonę „Pomoc” (znak zapytania), aby uzyskać więcej informacji i wskazówek.

Wybierz lub dodaj swoją organizację

  1. Możesz wyszukać swoją organizację w bazie danych, wprowadzając jej nazwę lub numer identyfikacyjny / rejestracji. Możesz także wybrać swój kraj, a następnie województwo lub region (w zależności od przypadku), aby zawęzić wyszukiwanie.
  2. Gdy na liście pojawi się nazwa organizacji, kliknij na nią.
  3. Jeśli podczas wyszukiwania nie znajdziesz swojej organizacji w bazie danych, w lewym dolnym rogu ekranu pojawi się nowy wiersz: „Nie znajdujesz organizacji?”. Kliknij „+Dodaj organizację”.
  4. Pojawi się nowy ekran umożliwiający dodanie organizacji do bazy danych. Wpisz swój kraj i numer identyfikacji podatkowej NIP, aby rozpocząć ten krok.
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami i podaj dodatkowe informacje o swojej organizacji, aby zakończyć ten proces.
  6. Kliknij „Dalej”, aby potwierdzić dodanie organizacji i przejść do składania aplikacji.

Prześlij swoją aplikację do programu Leczmy z troską!

  1. Powinieneś teraz zobaczyć formularz zgłoszeniowy do programu Leczmy z troską!
  2. Wypełnij wszystkie pola, podając informacje dotyczące Twojej organizacji i zgłaszanej inicjatywy. Pytania oznaczone * są obowiązkowe.
  3. Należy pamiętać, że podczas przesyłania dokumentów/załączników maksymalny rozmiar pliku wynosi 29 MB. Nie akceptujemy plików o większych rozmiarach. Możesz przesłać wiele plików.
  4. Jeśli przesyłasz pliki wideo, zdecydowanie zalecamy, aby najpierw umieścić je na platformie YouTube lub Vimeo (możesz utworzyć bezpłatne konto na tych kanałach i przesłać swój film jako „prywatny” lub „niepubliczny”, aby w razie potrzeby nie był publicznie dostępny). Po przesłaniu filmu na jeden z tych kanałów możesz skopiować i wkleić łącze do tego formularza zgłoszeniowego.
  5. Pamiętaj, aby przeczytać i zaakceptować wszystkie warunki programu, zaznaczając odpowiednie pola. Upewnij się, że wszystkie wymagane załączniki zostały przesłane.
  6. Jeśli chcesz zapisać kopię formularza, kliknij „Pobierz” w prawym górnym rogu strony formularza.
  7. Po zakończeniu kliknij „Podpisz i prześlij”.
  8. Wszelkie inne pytania należy kierować na adres e-mail podany na końcu formularza.

Dziękujemy i życzymy powodzenia!

Udostępnij tą stronę: