„Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!” – Teva z największą w historii kampanią marki Sudocrem
Dla niemowląt i dzieci, ale też dla sportowców, podróżników i całych rodzin – o tym, że Sudocrem jest dla każdego, przypomina najnowsza kampania marki, która ruszyła w styczniu 2025 r. Można ją zobaczyć na największych zasięgowo portalach i platformach internetowych, w tym po raz pierwszy na TikToku. Dodatkowo, Polska jest też pierwszym rynkiem, w którym firma Teva zdecydowała się na obecność marki na imprezach sportowych.
Sudocrem Expert to produkt z ponad 90-letnią tradycją, znany ze swoich właściwości wspomagających leczenie skóry. Może być stosowany na otarcia, obrzeża ran, czyli znacznie szerzej niż przy powszechnie kojarzącym się z Sudocremem pieluszkowym odparzeniu skóry.
- W Wielkiej Brytanii Sudocrem jest w każdej apteczce i niemal w każdej torebce. Cieszymy się, że w Polsce również zyskuje na popularności – i to nie tylko wśród rodziców niemowląt i dzieci, ale także wśród seniorów, sportowców, podróżników oraz innych aktywnych osób, którzy stosują go leczniczo lub profilaktycznie na konkretne problemy skórne – mówi Piotr Lewczuk, Kierownik Grupy Marek OTC w firmie Teva Pharmaceuticals Polska. - W największej dotychczas kampanii marki pod hasłem „Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!” przypominamy konsumentom o szerokim spektrum zastosowań produktu, który od lat wspiera zdrowie skóry całej rodziny.
Trwająca od początku 2025 r. kampania Sudocremu obejmuje obecnie reklamy typu display na portalach szerokozasięgowych i w aplikacjach, a także spoty emitowane na platformie YouTube, w kanałach VOD i na platformach społecznościowych.
Po raz pierwszy w historii do promocji Sudocremu wykorzystano TikToka, dostosowując treści do specyfiki tej platformy - Polska jest pierwszym rynkiem, który postawił na takie rozwiązanie. Dodatkowo, częścią kampanii będą działania z zakresu e-mail marketingu i współpraca z influencerami.
Wsparciem dla kampanii, również zaplanowanym po raz pierwszy w ramach ogólnoświatowych działań promocyjnych Tevy, będzie obecność Sudocremu podczas sportowych wydarzeń odbywających się w 2025 r. w całej Polsce. Już w poprzednim roku marka wsparła m.in. Bieg Niepodległości zorganizowany w Warszawie.
Twórcą globalnej kampanii „Sudocrem – Not only for babies” jest Havas, a adaptację na rynek polski – z hasłem „Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!” przygotowała agencja They Digital; planowanie mediów – Initiative Poland.
Więcej informacji o produkcie - https://www.sudocrempolska.pl/
#Sudocremdlakażdego
SUD-PL-00620-02-25