Zasady zgłaszania inicjatyw
Krótki przewodnik dla uczestników programu - instrukcje dotyczące zgłaszania inicjatyw
- Rozpocznij proces zgłaszania swojej inicjatywy do programu Leczmy z troską!, klikając w link. Jeżeli chcesz,aby proces rejestracji przebiegł w języku polskim, koniecznie zmień w ustawieniach przeglądarki język domyślny na polski.
Utwórz konto użytkownika
- Na pierwszej stronie logowania w GrantsConnect wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Zarejestruj się"”.
- Zostaniesz poproszony o zmianę konta na Blackbaud ID. Wybierz „Kontynuuj”.
- Na stronie rejestracji Blackbaud wprowadź swój adres e-mail, hasło oraz imię. Kliknij „Zarejestruj się”, aby utworzyć konto Blackbaud ID.
- Alternatywnie możesz zalogować się poprzez konto Google lub Apple. Należy pamiętać, że adres e-mail używany w tych miejscach musi być zgodny z adresem używanym do bieżącego konta GrantsConnect.
- Kod potwierdzający zostanie wysłany e-mailem w celu potwierdzenia tożsamości. Skopiuj kod, który pojawi się w tej wiadomości e-mail, aby „Zweryfikować swój adres e-mail” (wysłany przez Blackbaud <noreply@blackbaud.com>) i wprowadź kod w polu na stronie „Potwierdź swoje konto”.
- Kliknij „Dalej”, aby powrócić do GrantsConnect.
- Zostaniesz automatyczne zalogowany/zalogowana do portalu GrantsConnect. Odświeżenie strony może chwilę potrwać.
- Jeśli masz pytania podczas procesu zgłoszeniowego, w dowolnym momencie możesz kliknąć ikonę „Pomoc” (znak zapytania), aby uzyskać więcej informacji i wskazówek.
Wybierz lub dodaj swoją organizację
- Możesz wyszukać swoją organizację w bazie danych, wprowadzając jej nazwę lub numer identyfikacyjny / rejestracji. Możesz także wybrać swój kraj, a następnie województwo lub region (w zależności od przypadku), aby zawęzić wyszukiwanie.
- Gdy na liście pojawi się nazwa organizacji, kliknij na nią.
- Jeśli podczas wyszukiwania nie znajdziesz swojej organizacji w bazie danych, w lewym dolnym rogu ekranu pojawi się nowy wiersz: „Nie znajdujesz organizacji?”. Kliknij „+Dodaj organizację”.
- Pojawi się nowy ekran umożliwiający dodanie organizacji do bazy danych. Wpisz swój kraj i numer identyfikacji podatkowej NIP, aby rozpocząć ten krok.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami i podaj dodatkowe informacje o swojej organizacji, aby zakończyć ten proces.
- Kliknij „Dalej”, aby potwierdzić dodanie organizacji i przejść do składania aplikacji.
Prześlij swoją aplikację do programu Leczmy z troską!
- Powinieneś teraz zobaczyć formularz zgłoszeniowy do programu Leczmy z troską!
- Wypełnij wszystkie pola, podając informacje dotyczące Twojej organizacji i zgłaszanej inicjatywy. Pytania oznaczone * są obowiązkowe.
- Należy pamiętać, że podczas przesyłania dokumentów/załączników maksymalny rozmiar pliku wynosi 29 MB. Nie akceptujemy plików o większych rozmiarach. Możesz przesłać wiele plików.
- Jeśli przesyłasz pliki wideo, zdecydowanie zalecamy, aby najpierw umieścić je na platformie YouTube lub Vimeo (możesz utworzyć bezpłatne konto na tych kanałach i przesłać swój film jako „prywatny” lub „niepubliczny”, aby w razie potrzeby nie był publicznie dostępny). Po przesłaniu filmu na jeden z tych kanałów możesz skopiować i wkleić łącze do tego formularza zgłoszeniowego.
- Pamiętaj, aby przeczytać i zaakceptować wszystkie warunki programu, zaznaczając odpowiednie pola. Upewnij się, że wszystkie wymagane załączniki zostały przesłane.
- Jeśli chcesz zapisać kopię formularza, kliknij „Pobierz” w prawym górnym rogu strony formularza.
- Po zakończeniu kliknij „Podpisz i prześlij”.
- Wszelkie inne pytania należy kierować na adres e-mail podany na końcu formularza.
Dziękujemy i życzymy powodzenia!